Sign-828727_1280
Sign-828727_1280

Як отримати дозвіл на розміщення вивіски за новими правилами

На що впливає спрощення правил

25 жовтня 2019 року на сайт КМДА з'явилось повідомлення про те, що під час чергового пленарного засідання КМДА було проголосовано за внесення змін до Порядку розміщення вивісок  у місті Києві. Kiev24 дізнався у Яни Білої, адвоката Goro Legal, якф нововведення були прийняті та що саме вони змінюють. 

 Раніше для розміщення вивіски потрібно було продати проект вивіски документація, передбачена цим Порядком, яка визначає основні характеристики вивіски (розміри, матеріали виконання тощо) та обґрунтовує її пропорційність до будівлі, на якій вона розміщується.

При цьому, проект вивіски складався з:

1. Візуалізації вивіски на фасаді (чіткого кольорового комп'ютерного макету з прив'язкою вивіски до місця її розміщення).

2. Ескізу вивіски (М 1:5, 1:10) з конструктивним рішенням (конструктивне рішення, завірене підписами і печаткою розробника, яке містить інформацію про основні габаритні розміри, вузли кріплення, застосовані матеріали, разом із завіреною належним чином копією ліцензії розробника, що підтверджує право останнього надавати послуги (роботи) на право будівельного проектування та конструювання).

3. Деталей шрифтів, логотипів, зображувальних елементів.

4. На кожній сторінці поданих проектних матеріалів необхідно обов'язково вказувати:

5. Назву організації заявника - замовника проекту.

6. Назву проектної організації або прізвище автора проекту та їх координати.

7. Дату виконання проекту.

Наразі залишили лише безпосередньо ескіз вивіски. Зменшується кількість та складність документів, які подаються. Додано новий тип – під кутом (кронштейн). Також змінюється складний опис типів конструкцій на зрозумілий із графічними прикладами.

До нині це був перелік окремих вулиць та їх частин, площ та провулків, що дуже ускладнює візуальне сприйняття. Зараз це спрощений перелік вулиць, які описують межі форматних зон.

Нагадаємо, що Правила розміщення рекламних засобів засновані на п’яти принципах: безпека, комфорт, естетичність, законність і доступність. Саме завдяки новим Правилам, наразі можлива реформа у галузі реклами, запроваджено прозорий механізм отримання дозволів.

Це має полегшити подання документів заявникам, а ось чи допоможе упорядочити хаотичне розміщення вивісок, зоврема і в історичній частині Києва, велике питання