З 1 грудня запрацював новий алгоритм MNP — ONE STOP Shop PROCESS.

Послугу MNP по пересенню номеру абонентів спростили, повідомила на Facebook-сторінці представниця Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері зв’язку (НКРЗІ), Богдана Півень.

Відтепер усім бажаючим змінити оператора мобільного зв’язку достатньо звернутися до обраного оператора та уже через один день після процедури ідентифікації обслуговування у його мережі під своїм поточним номером телефону, йдеться у повідомленні.

Послугу MNP запустили в Україні у травні 2019 року і до цього моменту нею скористалася лише 0,3% від загальної кількості абонентів мобільних операторів. Водночас близько 40% заявок на перенесення залишилися нереалізованими на етапі розгляду у оператора донора, пояснила рішення регуляторів представниця НКРЗІ.

Оновлена послуга під назвою «ONE STOP Shop PROCESS» доступна з 1 грудня цього року і стосується трьох українських мобільних операторів — Kyivstar, Vodafone Ukraine і lifecell. В НКРЗІ зазначили, що планують включити послугу MNP до доступних сервісів у додатку «Дія». Коли і як саме це відбуватиметься, не уточнили.

Фото: Фейсбук