Знай свої права: куди звертатись, якщо ваші права, як споживача, порушено
ГоловнеКожен з нас, хоч раз в житті мав ситуацію коли його права як споживача порушувалися. Це зазвичай викликає бурю емоцій і псує настрій. Проте в даному випадку не варто засмучуватися. Свої права як споживача потрібно відстоювати.
Держпродспоживслужба України нагадує, як діяти, у випадку конфліктної ситуації і довести, що ваші права порушено.
Найперше, в таких випадках варто телефонувати на гарячу лінію торговельного закладу чи закладу, в якому ви отримували послуги. Можна відправити звернення і письмовому вигляді на поштову адресу.
Більш результативно залишати відгуки про роботу торгівельного закладу на офіційному вебсайті, сторінці в соціальних мережах, профілі в Картах Google або на спеціалізованих незалежних форумах. Зазвичай, на публічні відгуки реагують швидше, так як вони у відкритому доступі та негативно впливають на імідж торгового закладу.
У випадку, якщо адміністрація закладу на скаргу не реагує, або навіть після реагування, не вдалось досягти згоди – споживач має право звернутися до регіональних відділень Держпродспоживслужба України.
Київ24 там де ти:
всі новини Києва тут →